اینجا زمین است...ساعت به وقت انسانیت خواب است!عجب موجود سخت جانی است دل!هزار بار تنگ میشود میشکند می سوزد می میرد !وباز هم می تپد!--------------------------------------------------------بدان فراموش کردنت مانند براورده شدن ارزو هایم محال است------------------------------------سلام دوستان عزیز ممنون از اینکه به وبمسر زدین،اگه مایل به تبادل لینک بودین بهم اطلاع بدینالبته فقط کسایی لینک میشن که سر بزننکجا؟حالا که اومدی یه نظر هم بده دیگه ! سلاااااام :)...ما را در سایت سلاااااام :) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت: 14:51